Friday, September 11, 2009 | By: Kersani Art Studio

Santai Sekejap Bersama Marhaban D Astro

Saya Punye...
Ni je la yang termampu dalam 15minit...huh...!!!!!



Saya Punya Juga...
Nak cepat punya pasal...sampai tertinggal huruf lam pada al-mulk...haduuuhh...




Ust Fadil Punya
Memang cantik...tapi takde rezki...



Ust Fadil Jugak
Haaa...cantik kan? sempat pulak dia tu... stress betull..




Ust Nik+Juara+Umrah
Yang ni memang A la...susunan tu yang maut tuuu...



Sebahagian Dari Karya

Karya2 khat dipamerkan bagi sesi penilaian... sengit nya tu boleh tahan la jugak...tapi secara keseluruhannya dah nampak sape yang dapat g umrah...hehehe...



Lagi Sebahagian Dari Karya
Pada mulanya agak susah nak meneka siapa yang bakal jadi juara...tapi bila tengok lame2... baru la dapat agak...tapi tu pun masih keliru lagi...



Dua Penilai
Huh...tengok pengadil pun dah naik pening nak ambil yang mane tuk jadi pemenang... memang nak kena betul-betul teliti...



Pakinson Dibuatnye
Mane tak nye...mase satu jam...tak ade walau sikit pun mase tambahan... siap tak siap, hantar la jugak... vibrate tahap A la kiteee...huhuhu....